.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به غزه
منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند در حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه دست‌کم ۵۶ فلسطینی شهید شدند.
حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک منزل مسکونی در منطقه الدعوه واقع در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه، ۱۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

جنگند‌های رژیم صهیونیستی همچنین یک منزل مسکونی در منطقه الزوایده واقع در مرکز غزه را بمباران کردند که منجر به شهادت ۱۸ فلسطینی شد. در حمله هوایی به منطقه الزیتون واقع در شرق نوار غزه هم ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیدند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین در حمله به شهر رفح واقع در جنوب غزه، ۹ فلسطینی را به شهادت رساندند.

 

منابع خبری همچنین گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در غزه برای سومین بار طی ساعات گذشته مناطقی در فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی قرار دادند.در پی حملات موشکی مقاومت فلسطین، آژیر حمله موشکی در منطقه نتیف هعسراه واقع در غلاف غزه به صدا درآمد.

 

بر اساس این گزارش، مقاومت فلسطین با چند فروند موشک منطقه عسقلان و تعداد دیگری از شهرک‌های صهیونیستی در غلاف غزه را هدف قرار دادند. پیش از این نیز تل آویو و مناطق مرکزی فلسطین اشغالی هدف حملات موشکی مقاومت فلسطین قرار گرفته بود.

 

گردان‌های القسام بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که نیروهای این گروه در محورهای جنوب و شمال غرب غزه با نظامیان صهیونیست درگیر و تجهیزات زرهی آن‌ها را هدف قرار دادند.

 

گردان‌های القسام اعلام کرد، ۴ خودروی اسرائیلی را با گلوله‌های آل یاسین ۱۰۵ و مواد منفجره در محور جنوب غزه هدف قرار داده‌اند. ۲ تانک و بولدوزر صهیونیست‌ها نیز در شمال غرب محور غزه با دو گلوله آل یاسین ۱۰۵ هدف قرار گرفته شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.